
Однією з переваг купівлі автомобіля в офіційному дилерському центрі
Тойота Центр Ужгород "Карат Мотор" є клієнтська служба компанії
Світова практика роботи клієнтських служб Toyota була впроваджена в Україні 2005 року. Відповідний відділ почав свою роботу одночасно з відкриттям дилерського центру в 2008 року. Основні напрямки діяльності клієнтської служби:
- робота з побажаннями та претензіями клієнтів;
- дослідження рівня задоволеності клієнтів;
Якщо у вас виникла необхідність поділитися своїми побажаннями, пропозиціями щодо поліпшення якості роботи нашого дилерського центру, просимо вас звертатися до представника Тойота Центр Ужгород "Карат Мотор". Контактну інформацію дивіться нижче.