Про службу

/uploads/pages/customer-service-taxonomy_tcm-3046-247052.jpg

Однією з переваг купівлі автомобіля в офіційній дилерській мережі ПІІ «Тойота-Україна» є клієнтська служба компанії. Представники цієї служби завжди тримають зворотний зв’язок з клієнтами після продажу автомобіля, завжди готові прийти на допомогу та знайти вихід з найскладніших ситуацій.

Світова практика роботи клієнтських служб Toyota була впроваджена в Україні 2005 року. На разі у кожному дилерському центрі Toyota по всій Україні працюють представники цієї служби. Загалом в офіційних дилерських центрах працює 33 фахівця по роботі з клієнтами, які у своїй діяльності опираються не лише на досвід роботи клієнтської служби офіційного дистриб’ютора ПІІ «Тойота-Україна», а й на багаторічний досвід роботи «Тойота Мотор Європа».

Основні напрямки діяльності клієнтської служби:

  • робота з побажаннями та претензіями клієнтів;
  • дослідження рівня задоволеності клієнтів;
  • підтримка роботи служби допомоги в дорозі Toyota Assistance та Toyota Assistance Plus.

 

Якщо у вас виникла необхідність поділитися своїми побажаннями, пропозиціями щодо поліпшення якості роботи будь-якого офіційного офіційного дилерського центру Toyota, просимо вас звертатися допредставника офіційного дилерського центру Toyota цього центру. Контактну інформацію можна знайти на окремій сторінці.